Wednesday 2 May 2012

French course, Swedish Fighter and CERN library

Po pierwszej lekcji języka francuskiego jestem trochę zdumiony. Progress niesłychany - grupa dla początkujących, a prowadząca w połowie zajęć daje do wysłuchania dialog w języku francuskim i prosi o uzupełnienie brakujących części dialogu na kserówce. 

Swedish Fighter miał skrzywioną jedną szprychę i trzeba było dokupić nową. W sklepie dostałem ją za darmo i już założyłem! Trzeba trochę popracować nad przednim kołem, bo jest lekko scentrowane. 

Muszę przyznać, że biblioteka w CERN jest super wyposażona i do tej pory każdą pozycję techniczną, której szukałem mogłem tam znaleźć, co najmniej w wersji on-line, a jak się okazuje można złożyć zamówienie na kupno wersji papierowej i jest ono często akceptowane. 

Po zamówieniu wersji papierowej książki z biblioteki, przychodzi ona do mojej skrzynki pocztowej, która znajduje się przy drzwiach mojego pokoju. Potem gdy chcę zwrócić książkę, to wkładam ją do odpowiedniej koperty, adresuję do biblioteki i zostawiam w skrzynce. Wszystko to dzięki wewnętrznej poczcie w CERN. 

No comments:

Post a Comment