Friday 11 May 2012

Skandynawski motyw i światło Charli'ego


Obiad w pracy to dobra okazja, żeby kogoś lepiej poznać. Dzisiaj musiałem skończyć jedną rzecz, a dokładnie to API do bazy danych CouchDB, z tego powodu wybrałem się do restauracji dość późno i większość osób była już dawno po lunchu. Nie lubię jeść sam, na szczęście wychodząc na taras zauważyłem chłopaka, który też późno zaczynał obiad i który był raz u mnie w pokoju z pytaniem do Ben'a. Przysiadłem się i rozmowa potoczyła się, zaczynając od IT. Tak się składa, że poznaję tu sporo osób, którzy mają coś wspólnego ze Skandynawią. Tomáš, z którym jadłem późny lunch, spędził swojego Erasmusa w Finlandii i tam też napisał magisterkę. 

Wieczorem wybraliśmy się z Richardem i Charliem do Tony'ego na kolację. Gościna była bogata. Tony pracuje w CERN już od lat 70-tych, zaczynał jako informatyk, a obecnie przygotowuje głównie prezentacje w PowerPoint dla kadry zarządzającej. Taka to ścieżka kariery, że w końcu Twoim głównym narzędziem staje się PowerPoint. Wracaliśmy już w nocy. Ja i Richard nie mamy świateł przy rowerach, więc Charlie jechał za nami swoim skuterem i oświetlał nam drogę! Jazda była przednia!



No comments:

Post a Comment