Thursday 5 April 2012

bit.ly i góry


Na prezentacji napotykam na bardzo długi link, który zajmuje dużą część slajdu. Jak ktoś chce mieć krótkie linki to można użyć świetnego i prostego narzędzia: https://bitly.com/
Chwilę po 9.00 dostaję już mój nowy monitor - Samsung SyncMaster S24A450BW, ma 24 cale, typowo biznesowy sprzęt, ale na pewno teraz będzie się wygodnie pracowało. Chcę nieco przemeblować mój pokój (create a new floor plan), ale po zmierzeniu biurka i pokoju, okazało się to niemożliwe. Dostać miarkę (tape measure) można w CERN na dwa sposoby. Pierwszy i wygodny to utworzyć ticket w lokalnym systemie :) Drugi to ruszyć się z pokoju i popytać ludzi. Oczywiście wybieram ten drugi. Wędruję do budynku obok i ku mojemu zdziwieniu widzę całe data center w pełnej krasie. Przy okazji ponaję Erwina (pisze się Hervine, ale Francuzi nie wymawiają h). Co za sympatyczna osoba, opowiada mi jaką to ma odpowiedzialną pracę i jak łatwo popełnić błąd. Miło się rozmawia, ale taśmy jeszcze nie mam. Hervine na szczęście wie, gdzie takową mogę dostać. Taśma jednak udowadnia, że moja propozycja nowego design nie jest właściwa. Rozpakowuję monitor, ustawiam tapetę z górami i przychodzi Zhechka (chyba wymawia się to imię jak rzeczka :). Najbardziej kontaktową osobą w mojej sekcji jest właśnie Zhechka, która potrafi z każdym porozmawiać i z pomocą mojej tapety od razu znajdujemy wspólny temat - GÓRY. Wymiana zdań i oglądanie naszych zdjęć. To bardzo zbliża ludzi :) Zhechka najbardziej  się wzrusza opowiadając o zdobyciu szczytu Koncheto. Na koniec dnia wybieramy się z Tomkiem do Genewy, a jutro ... w Szwajcarii jest wolny dzień!


No comments:

Post a Comment